יום ראשון, 17 בפברואר 2013

זה הולך לבד...

איך בלוג נולד?
כמו תינוק,
בהתחלה זה כואב
אחר כך יוצא החוצה
וכולם שמחים
ופתאום איזה יופי!
הוא הולך לבד....

ותודה לאיתי שקד!

אז הי, עברנו את אלפיים (!?!) הכניסות לבלוג.
לא ברור לי איך זה קרה, פתאום, תוך שבוע, בלי ששמתי לב, והופס! 2,106.
קשה לתאר את ההתרגשות כשפתאום הבנתי שיש נפח.
באמת יש מי שמעניין אותו.
יש מי שאשכרה קורא את מה שאני כותבת.
יש אפילו מי שטרח וצילם לי בשוק את התמונה כאן למעלה.
יש מי ששלח לי שאלות על מתכונים,
או הכין וצילם, ובלי ששמתי לב:

פתאום, באמת, זה הולך לבד!

נדמה שפתאום הבלוג גדל קצת, והפך ישות משל עצמו ולא איזה חלום מלא חששות שאני לאט לאט בונה.

אז רגע של תודה,
ורגע של ארגון מחדש.
כי כמשהו גדל ומתחיל לנוע צריך ליצור לו את המרחב והפורמט המתאים.

אז קודם כל לבלוג יש דף פייסבוק,שאתם מוזמנים לחבב.

שנית, כהמשך~ הרשומות בבלוג הולכות להשתנות קצת.

קצת בשביל הקצב, קצת בשביל נוחות הקריאה והכתיבה, קצת כי יש הרגשה שצריך.

מעכשיו, בערך, יהיו רשומות של חוויות, רשומות שעיקרן קישורים, רשומות שעיקרן מתכונים, רשומות שעיקרן המלצות וטיפים ואולי אפילו אצליח ליצור רשומות פרמקלצ'ר.
אני מבטיחה להודיע כבר בכותרת במה נעסוק בכל פעם.

אני מצדי אשמח לשמוע~ מה אתם אוהבים?
מה נעים?
מה פחות?
מה חסר לכם?
ממה יש יותר מדי?
מה נוח?
מה יעזור לכם להגיב?
מה אתם באמת רוצים לשמוע ממני.

אז הנה, הבלוג גדל~גדלנו~גדלתי.
ויאללה, להמשיך בדרך!










2 תגובות:

  1. מגניב, בשעה טובה :)

    אני אוהבת את זה כמו שזה. מצטערת אם זאת תגובה קצת מעורפלת, אבל היא באה מהלב ;-)

    השבמחק


תגיב את זה, תגיב את זה
תגיב את זה כבר
תגיב את זה, תגיב את זה כבר